Subject: Pöördumine seoses vangistusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga 227 SE
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "JM info Shared MB", "Heddi Lutterus", "Martin Ziehr", "Info",Keilin Tammepärg <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 16:01:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
26.02.2024 kirja nr 5.1-1/22 „Pöördumine seoses vangistusseaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõuga 227 SE“.

Kirja koopia on edastatud Justiitsministeeriumisse ja Õiguskantslerile.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>